ବାସିନ୍ଦାମାନଙ୍କର ଅଭିଯୋଗଗୁଡିକୁ କିପରି ସମାଧାନ କରାଯାଇଥାଏ?

UIDAI ସମଗ୍ର ପ୍ରଶ୍ନ ଓ ଅଭିଯୋଗଗୁଡିକୁ ପରିଚାଳନା କରିବା ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ଯୋଗାଯୋଗ କେନ୍ଦ୍ର ଏବଂ ଏହା, ସଂସ୍ଥା ପାଇଁ ଏକକ ଯୋଗାଯୋଗ କେନ୍ଦ୍ର ଭାବେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବ | ଯେତେବେଳେ ପଞ୍ଜୀକରଣ ଆରମ୍ଭ ହେବ, ଯୋଗାଯୋଗ କେନ୍ଦ୍ରର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବିବରଣୀ ୱେବସାଇଟରେ ପ୍ରକାଶ କରାଯିବ |
  • ଏହି ବ୍ୟବସ୍ଥାର ୟୁଜରମାନେ ବାସିନ୍ଦା, ଉଚ୍ଚ ଅଧିକାରୀ କିମ୍ବା ପଞ୍ଜୀକରଣ କରୁଥିବା ଏଜେନ୍ସୀଗୁଡିକ ହେବେ ବୋଲି ଆଶା କରାଯାଉଛି |
  • ପଞ୍ଜୀକରଣ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ଯେକୌଣସି ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଗୋଟିଏ ପଞ୍ଜୀକରଣ ସଂଖ୍ୟା ସହିତ ଏକ ମୁଦ୍ରିତ ସ୍ଵୀକୃତିପ୍ରାପ୍ତ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ ଯାହା ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଯୋଗାଯୋଗ କେନ୍ଦ୍ରର କୌଣସି ଏକ ଯୋଗାଯୋଗ ମାଧ୍ୟମରେ ନିଜ ପଞ୍ଜୀକରଣର ଷ୍ଟେଟସ୍ ବିଷୟରେ ଥିବା ପ୍ରଶ୍ନକୁ ଉପସ୍ଥାପନ କରିବାରେ ସହାୟକ ହେବ |
  • ପ୍ରତ୍ୟେକ ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏଜେନ୍ସୀକୁ ଗୋଟିଏ ବିଶିଷ୍ଟ କୋଡ୍ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ ଯାହା ଯୋଗାଯୋଗ କେନ୍ଦ୍ର ସହିତ ଶୀଘ୍ର ଓ ନିଶ୍ଚିତ ଆକ୍ସେସ୍ ପାଇଁ ସକ୍ଷମ ହେବ, ଏହା ସହିତ ଗୋଟିଏ ଟେକନିକଲ୍ ହେଲ୍ପଡେସ୍କ ସଂଯୁକ୍ତ ରହିବ |