ଦୟାକରି https://uidai.gov.in କିମ୍ବା https://myaadhaar.uidai.gov.in/genricPVC ପରିଦର୍ଶନ କରନ୍ତୁ “ଆଧାର କାର୍ଡ” ସେବା ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |
ଆପଣଙ୍କର 12 ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ଆଧାର ନମ୍ବର (UID) କିମ୍ବା 16 ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ଭର୍ଚୁଆଲ୍ ଆଇଡେଣ୍ଟିଫିକେସନ୍ ନମ୍ବର (VID) କିମ୍ବା 28 ଅଙ୍କ ନାମଲେଖା ID ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ |
ସୁରକ୍ଷା କୋଡ୍ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ |
ଯଦି ଆପଣଙ୍କର TOTP ଅଛି, ତେବେ ଚେକ୍ ବକ୍ସରେ କ୍ଲିକ୍ କରି “ମୋ ପାଖରେ TOTP” ବିକଳ୍ପ ବାଛନ୍ତୁ, “ଅନୁରୋଧ OTP” ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |
ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରରେ ପ୍ରାପ୍ତ OTP / TOTP ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ |
“ସର୍ତ୍ତ ଏବଂ ସର୍ତ୍ତ” ବିରୋଧରେ ଚେକ୍ ବକ୍ସରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ | (ଟିପନ୍ତୁ: ସବିଶେଷ ତଥ୍ୟ ଦେଖିବାକୁ ହାଇପର ଲିଙ୍କରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ) |
OTP / TOTP ଯାଞ୍ଚ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ କରିବାକୁ “ଦାଖଲ” ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |
ପରବର୍ତ୍ତୀ ସ୍କ୍ରିନରେ, ଆଧାର ବିବରଣୀଗୁଡିକର ପୂର୍ବାବଲୋକନ ପୁନ ମୁଦ୍ରଣ ପାଇଁ ଅର୍ଡର ଦେବା ପୂର୍ବରୁ ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଯାଞ୍ଚ ପାଇଁ ଦେଖାଯିବ |
“ପେମେଣ୍ଟ୍” ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ | କ୍ରେଡିଟ୍ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ, ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଏବଂ ୟୁପିଇ ଭଳି ପେମେଣ୍ଟ ଅପ୍ସନ୍ ସହିତ ଆପଣଙ୍କୁ ପେମେଣ୍ଟ ଗେଟୱେ ପୃଷ୍ଠାକୁ ପୁନ ନିର୍ଦ୍ଦେଶିତ କରାଯିବ |
ସଫଳ ଦେୟ ପରେ, ରସିଦ ଡିଜିଟାଲ୍ ସ୍ୱାକ୍ଷର ସହିତ ସୃଷ୍ଟି ହେବ ଯାହା ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା PDF ଫର୍ମାଟରେ ଡାଉନଲୋଡ୍ ହୋଇପାରିବ | ବାସିନ୍ଦା ମଧ୍ୟ SMS ମାଧ୍ୟମରେ ସେବା ଅନୁରୋଧ ନମ୍ବର ପାଇବେ |
ଚେକ୍ ଆଧାର କାର୍ଡ ସ୍ଥିତି ଉପରେ ଆଧାର କାର୍ଡ ପଠାଇବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବାସିନ୍ଦା SRN ର ସ୍ଥିତି ଟ୍ରାକ୍ କରିପାରିବେ |
DoP ରୁ ପଠାଯିବା ପରେ AWB ନମ୍ବର ଧାରଣ କରିଥିବା SMS ମଧ୍ୟ ପଠାଯିବ | ବାସିନ୍ଦା DoP ୱେବସାଇଟ୍ ପରିଦର୍ଶନ କରି ବିତରଣ ସ୍ଥିତିକୁ ଆହୁରି ଟ୍ରାକ୍ କରିପାରିବେ |