ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବା ପାଇଁ କୌଣସି ବୟସ ସୀମା ଅଛି କି?keyboard_arrow_down
ନା, ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବା ପାଇଁ କୌଣସି ବୟସ ସୀମାର ଉଲ୍ଲେଖ ନାହିଁ | ଏପରିକି ଗୋଟିଏ ନବଜାତ ଶିଷୁ ମଧ୍ୟ ଆଧାର ପାଇଁ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିପାରିବ |
ପଞ୍ଜୀକରଣ ପରେ ଆଧାର ସୃଷ୍ଟି ହେବା ପାଇଁ, ଏହା କେତେ ସମୟ ନେଇଥାଏ?keyboard_arrow_down
ପଞ୍ଜୀକରଣ ହେବାର ତାରିଖ ଠାରୁ ଆଧାର ସୃଷ୍ଟି ହେବା ପାଇଁ ପାଖାପାଖି 90 ଦିନ ସମୟ ଲାଗିଥାଏ |
ଏହା ସୃଷ୍ଟି ହେବା ପରେ, ମୁଁ ଅନଲାଇନରେ ମୋର ଆଧାର ଲେଟରକୁ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରିପାରିବି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ, ଥରେ ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ସୃଷ୍ଟି ହେଇସାରିବା ପରେ, ଆପଣ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ବିଭାଗ ଅଧିନରେ ଥିବା uidai.gov.in ୱେବସାଇଟକୁ ଯାଇ “Download Aadhaar” ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଯେକୌଣସି ସମୟରେ ଇ–ଆଧାର ଲେଟରକୁ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରିପାରିବେ |
ଅନଲାଇନରୁ ଡାଉନଲୋଡ୍ ହୋଇଥିବା ଆଧାର ପତ୍ର, ଅସଲ ଭଳି ବୈଧ ହେବ କିkeyboard_arrow_down
ହଁ, ଅନଲାଇନରୁ ଡାଉନଲୋଡ୍ ହୋଇଥିବା ଇ-ଆଧାର ପତ୍ର, ଅସଲ ଭଳି ସମାନ ବୈଧ ଅଟେ |
ମୁଁ ମୋର ପଞ୍ଜୀକରଣ ID ଚିରିକୁଟି/ଆଧାର ପତ୍ର ହଜାଇ ଦେଇଛି, ସମାନକୁ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ପାଇଁ କିଛି ମାର୍ଗ ଅଛି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ,
ଆଧାରରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର୍ ପଞ୍ଜିକୃତ ହେବା କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଆପଣ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ବିଭାଗର uidai.gov.in ୱେବସାଇଟ୍ କିମ୍ବା ଅଧିନରେ ଥିବା “
Retrieve Lost UID/EID” ଟାବ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପଞ୍ଜୀକରଣ ସଂଖ୍ୟା(EID) କିମ୍ବା ଆଧାର(UID)କୁ ପ୍ରାପ୍ତ କରିପାରିବେ | ଆପଣ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା EID/UIDକୁ ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଯାହାକୁ ପୁନଃ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି ଏବଂ ତା’ପରେ ନିଜ ନାମ ଓ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରକୁ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ(ଯାହା ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ସମୟରେ ପଞ୍ଜିକୃତ କରିଥିବେ) | ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର EID/ ଆଧାର ସଂଖ୍ୟା ନିଜ ଏମେଲ/ମୋବାଇଲ ନମ୍ବରକୁ ପ୍ରେରଣ ହେବ |
ଆଧାରରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର୍ ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇନଥିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଆପଣଙ୍କୁ ନିକଟସ୍ଥ ସ୍ଥାୟୀ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ କେନ୍ଦ୍ରକୁ ଯିବାକୁ ହେବ |
ଆଧାର ପାଇଁ ମୁଁ ଅନେକ ଥର ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିଛି କିନ୍ତୁ ମୋର ଆଧାର ପତ୍ର ପ୍ରାପ୍ତ କରି ନାହିଁ | ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ ମୁଁ କ’ଣ କରିବି?keyboard_arrow_down
ଏହା ହୋଇପାରେ ଯେ ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ସୃଷ୍ଟି ହୋଇସାରିଛି କିନ୍ତୁ ଡାକ ଦ୍ଵାରା ଆପଣ ଆଧାର ପତ୍ର ପ୍ରାପ୍ତ କରିନାହାଁନ୍ତି | ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ “
Check Aadhaar Status” ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି କିମ୍ବା
https://resident.uidai.gov.in/check-aadhaar କିମ୍ବା ନିକଟସ୍ଥ ସ୍ଥାୟୀ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ କେନ୍ଦ୍ରକୁ ଯାଇ ଆପଣଙ୍କ ଆଧାରର ଷ୍ଟେଟସକୁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ପାଇଁ, ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଉଛି |
ମୋର ଆଧାରକୁ ଅଗ୍ରାହ୍ୟ କରିଦିଆଯାଇଛି ବୋଲି, ମୋବାଇଲରେ SMS ପ୍ରାପ୍ତ କରିଛି, ମୁଁ କ’ଣ କରିବି?keyboard_arrow_down
ଆଧାର ସୃଷ୍ଟି ହେବାରେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ଗୁଣବତ୍ତାର ଯାଞ୍ଚ ନିହିତ ଥାଏ ତେଣୁ ଗୁଣବତ୍ତା କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଟେକନିକାଲ୍ କାରଣରୁ ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ଅଗ୍ରାହ୍ୟ ହେବାର ଅନେକ ସୁଯୋଗ ଅଛି | ତେଣୁ ଯଦି ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ଅଗ୍ରାହ୍ୟ ହୋଇଛି ବୋଲି SMS ପ୍ରାପ୍ତ କରନ୍ତି ତେବେ ପୁନଃ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବା ପାଇଁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଉଛି |
ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବା ପାଇଁ ମୋର ଆବଶ୍ୟକୀୟ ଦସ୍ତାବିଜଗୁଡିକ ନାହିଁ, ତଥାପି ମୁଁ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିପାରିବି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ, ଯଦି ଗୋଟିଏ ପରିବାରରେ ଜଣଙ୍କର ଆବଶ୍ୟକୀୟ ଦସ୍ତାବିଜ ନାହିଁ, ତଥାପି ବାସିନ୍ଦା ଜଣକ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିପାରିବେ ଯଦି ପରିବାର ଯୋଗ୍ୟତା ଦସ୍ତାବିଜରେ ତା’ଙ୍କ ନାମ ଉପସ୍ଥିତ ଥାଏ | ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ, ପରିବାରର ଯୋଗ୍ୟତା ଦସ୍ତାବିଜ୍ ଅନୁସାରେ, ପରିବାରର ମୁଖ୍ୟଙ୍କୁ ବୈଧ PoI ଓ PoA ଦସ୍ତାବିଜ୍ ସହିତ, ପ୍ରଥମେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବାକୁ ହେବ ଏବଂ ତା’ପରେ ପରିବାରର ମୁଖ୍ୟଙ୍କ EID/ଆଧାର ସଂଖ୍ୟାକୁ ଆଧାର କରି ପରିବାରର ଅନ୍ୟ ସଦସ୍ୟମାନେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିପାରିବେ | UIDAI, 8 ପ୍ରକାରର ଦସ୍ତାବିଜକୁ ସମ୍ପର୍କୀତ ପ୍ରମାଣପତ୍ର(PoR) ଭାବେ ଅନୁମୋଦନ ପ୍ରଦାନ କରିଛି | ସାରା ଦେଶରେ ବୈଧ ଥିବା ଦସ୍ତାବିଜଗୁଡିକର ଗୋଟିଏ ତାଲିକା ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଏଠାରେ
list of supporting documentsକ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |
ନିଜର ପଞ୍ଜୀକରଣ ଅଗ୍ରାହ୍ୟ ହୋଇନାହିଁ ବୋଲି ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ ବାସିନ୍ଦାମାନଙ୍କର କ’ଣ ସବୁ ଦାୟିତ୍ଵ ରହିଛି?keyboard_arrow_down
ନିଜ ସମ୍ମୁଖରେ ଉପଲବ୍ଧ ଥିବା ରେସିଡେଣ୍ଟ ସ୍କ୍ରୀନକୁ ଦେଖି, ଜଣେ ବାସିନ୍ଦା ନିଜର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବିବରଣୀକୁ ଇଙ୍ଗଲିଶରେ କିମ୍ବା ସ୍ଥାନୀୟ ଭାଷାରେ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବେ ପୁନଃ ଅବଲୋକନ କରିବା ଉଚିତ | ନାମ, ଲିଙ୍ଗ, ଜନ୍ମ ତାରିଖ, ଠିକଣା ପ୍ରଭୃତି ସଠିକ ଅଛି ବୋଲି ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ | ଏହା ମଧ୍ୟ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ ଯେ ଉପନାମ/Mr./ Mrs./ Col./ Dr. ପ୍ରଭୃତି ନାମ ସହିତ ପ୍ରୀଫିକ୍ସ କିମ୍ବା ସଫିକ୍ସ ହେବ ନାହିଁ | ନାମକୁ ସଂକ୍ଷିପ୍ତରେ ପ୍ରକାଶ ନକରି ପୁରାନାମ, ଉଦାହରଣସ୍ଵରୂପ B.K Sharmaକୁ Brij Kumar Sharma ଭାବେ ଲେଖନ୍ତୁ | ଏହା ମଧ୍ୟ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ ଯେ ଅପରେଟର୍ ଦ୍ଵାରା ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଥିବା ଫୋଟୋଗ୍ରାଫ୍ ସଠିକ୍ ଓ ଚିହ୍ନି ହେଉଥିବା ଆବଶ୍ୟକ ଅଟେ |
ରାଶନ୍ କାର୍ଡ, NEREGA କାର୍ଡ ପ୍ରଭୃତି, ଦସ୍ତାବିଜରେ ତାଲିକାଭୁକ୍ତ ଥିବା ପରିବାର ସଦସ୍ୟଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ/ଠିକଣାର ବୈଧ ପ୍ରମାଣ ପତ୍ର ଭାବେ, ସେମାନଙ୍କର ଅଲଗା PoI କିମ୍ବା PoA ଦସ୍ତାବିଜ୍ ନଥିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଏହା ଗ୍ରହଣୀୟ ହେବ କି?keyboard_arrow_down
ହଁ | ପରିବାର ଯୋଗ୍ୟତା ଦସ୍ତାବିଜଗୁଡିକ ପରିବାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ/ଠିକଣାଗତ ପ୍ରମାଣ ପତ୍ର ଭାବେ ଗ୍ରହଣ କରାଯିବ ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପରିବାରର ମୁଖ୍ୟ ଯାହାଙ୍କର ଫୋଟୋଗ୍ରାଫ୍, ପରିବାରର ସଦସ୍ୟମାନଙ୍କର ଦ୍ଵାରା ପ୍ରଦାନ ଏବଂ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଓ ଠିକଣାର ଯାଞ୍ଚ ସମୟରେ ଦସ୍ତାବିଜରେ ଦୃଶ୍ୟମାନ ହେଉଥିବ ଏବଂ ସ୍ଵୀକୃତିପ୍ରାପ୍ତ ପ୍ରମାଣ ଭାବରେ ଦସ୍ତାବିଜର ନକଲକୁ ରେଜିଷ୍ଟ୍ରାରଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ଅଧିକାର ପ୍ରାପ୍ତ ଯାଞ୍ଚକର୍ତ୍ତା ପ୍ରତିସ୍ଵାକ୍ଷର କରିବେ |
ପରିବାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ, ଅନୁସରଣ ସକାଷେ UIDAIରେ କିଛି ପରିଭାଷିତ କାର୍ଯ୍ୟଧାରା ଅଛି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ | ପରିବାରର ମୁଖ୍ୟ ନିଶ୍ଚିତରୂପେ ଯାଞ୍ଚ ପାଇଁ POI/POAର ଅସଲକୁ ଆଣିବା ଆବଶ୍ୟକ ଅଟେ ଏବଂ ପରିବାର ଯୋଗ୍ୟତା ଦସ୍ତାବିଜ୍ ଅନୁସାରେ କେବଳ ସେହି ପରିବାରର ସଦସ୍ୟମାନେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିପାରିବେ ଯାହାଙ୍କର ନାମ ଓ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ଏହା ମଧ୍ୟରେ ରେକର୍ଡ ଥିବ | ପରିବାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ, ଯେତେ ସମ୍ଭବ ସମସ୍ତ ପରିବାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ ଏକ ସଙ୍ଗେ ଉପସ୍ଥିତ ରହିବା ଆବଶ୍ୟକ ଅଟେ | ସଦସ୍ୟମାନଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ଏକା ଦିନରେ ଏହା କରିବା ସମ୍ଭବ ନହେବା କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଯେତେବେଳେ ସଦସ୍ୟ ଜଣକ ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ ଆସିବେ ତାଙ୍କ ସହିତ ପରିବାରର ମୁଖ୍ୟ ନିଶ୍ଚିତରୂପେ ଆସିବା ଆବଶ୍ୟକ ଅଟେ |
ଯଦି PoA ଦସ୍ତାବିଜ ଉପରେ ସୂଚିତ ଥିବା ଠିକଣା, ଡାକ ଦ୍ଵାରା ପ୍ରେରଣ କରିବା ପାଇଁ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ନହୁଏ ତେବେ ବିକଳ୍ପ କ’ଣ ଅଛି?ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ପ୍ରଦତ୍ତ ଅତିରିକ୍ତ ତଥ୍ୟକୁ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇପାରିବ କି?keyboard_arrow_down
ହଁ | ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ସହଜ ଫିଲ୍ଡଗୁଡିକୁ ଯେପରି, ଘର ନମ୍ବର୍, ଲେନ୍ ନମ୍ବର୍, ଗଳି ନାମକୁ ସଂଯୋଗ କରିବା, ଟାଇପିଙ୍ଗ ତୃଟିଗୁଡିକୁ ସଂଶୋଧନ କରିବାପୂର୍ବକ, ସହଜ ପରିବର୍ତ୍ତନଗୁଡିକ/ପିନ୍ କୋଡକୁ ସଂଶୋଧନ କରିବା ପ୍ରଭୃତି, ପାଇଁ ଅନୁମତି ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ PoA ଦସ୍ତାବିଜରେ ଥିବା ଠିକଣାରେ ଏହି ସଂଯୋଗ/ରୂପାନ୍ତର ଦ୍ଵାରା, ମୂଳ PoA ଦସ୍ତାବିଜରେ ଥିବା ଠିକଣାରେ କୌଣସି ପରିବର୍ତ୍ତନ ହେବ ନାହିଁ | ଯଦି ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇଥିବା ଠିକଣା ଗୁରୁତ୍ଵପୂର୍ଣ୍ଣ ଥାଏ ଏବଂ PoAରେ ଥିବା ମୂଳ ଠିକଣାକୁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବାକୁ ହୁଏ ତେବେ ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଗୋଟିଏ PoAର ବିକଳ୍ପ ଦେବାକୁ ହେବ କିମ୍ବା ଏକ ପରିଚୟକର୍ତ୍ତାଙ୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବାକୁ ହେବ |
ଯେତେବେଳେ ଗୋଟିଏ ବାସିନ୍ଦାଙ୍କର ଅନେକ ଠିକଣାର ପ୍ରମାଣଗୁଡିକ ଉପଲବ୍ଧ ଥାଏ(ଉଦାହରଣ, ଉପସ୍ଥିତ ଓ ଜନ୍ମସ୍ଥାନ), କେଉଁ ପ୍ରମାଣକୁ UIDAI ଗ୍ରହଣ କରିବ ଏବଂ କେଉଁଠାକୁ ଆଧାର ଲେଟରକୁ ପ୍ରେରଣ କରିବ?keyboard_arrow_down
ଆଧାର ଲେଟରକୁ ପ୍ରେରଣ କରିବା ପାଇଁ, UIDAI ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଠିକଣାଗୁଡିକ ମଧ୍ୟରୁ ଗୋଟିଏକୁ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦେଇଥାଏ | ବାସିନ୍ଦାଙ୍କର ଚୟନକୁ ଆଧାର କରି, UIDAI ସହାୟକ ଦସ୍ତାବିଜଗୁଡିକ ଆନୁସାରେ ବିବରଣୀକୁ ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ |
UIDAI ASKs (ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର) ର ତାଲିକା ମୁଁ କେଉଁଠାରୁ ପାଇବି?keyboard_arrow_down
"ସମସ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ ASK ଗୁଡ଼ିକର ଏକୀଭୂତ ତାଲିକା ଏଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ: https://uidai.gov.in/ecosystem/enrolment-ecosystem/aadhaar-seva-kendra.html
ବ୍ୟାଙ୍କ, ପୋଷ୍ଟ ଅଫିସ୍, CSC, BSNL ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପରିଚାଳିତ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ କେନ୍ଦ୍ର ବ୍ୟତୀତ ଏହି ASK ଗୁଡିକ ଉପଲବ୍ଧ |
ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର (ASK) କ’ଣ?keyboard_arrow_down
"‘ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ’କିମ୍ବା ASK ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ପାଇଁ ସମସ୍ତ ଆଧାର ସେବା ପାଇଁ ଏକକ ଷ୍ଟପ୍ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ଅଟେ। ASK ଏକ ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ପରିବେଶରେ ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ଅପଡେଟ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ।
ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ ଏକ ଆରାମଦାୟକ ଶୀତତାପ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ ପରିବେଶ ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ | ସମସ୍ତ ASK ହ୍ୱିଲ୍ ଚେୟାର ଅନୁକୂଳ ଏବଂ ବୃଦ୍ଧ ଏବଂ ବିଶେଷ ଭାବରେ ସେବା କରିବା ପାଇଁ ବିଶେଷ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅଛି | ASK ଗୁଡ଼ିକ ଉପରେ ଅଧିକ ସୂଚନା ଏଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ: https://uidai.gov.in/ecosystem/enrolment-ecosystem/aadhaar-seva-kendra.html "
UIDAI ASKs (ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର) ର ସମୟ କ’ଣ?keyboard_arrow_down
ସକାଳ 9:30 ରୁ 5:30 PM (IST) କୁ ବାଦ ଦେଇ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ସପ୍ତାହର ସମସ୍ତ 7 ଦିନ ଖୋଲା ଅଛି | UIDAI ASK ବ୍ୟତୀତ ଆଧାର କେନ୍ଦ୍ରଗୁଡିକ ନିଜ ନିଜ ରେଜିଷ୍ଟ୍ରାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରାଯାଇଥିବା ସମୟ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତି | ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ବାସିନ୍ଦାମାନେ ନିକଟସ୍ଥ ଆଧାର କେନ୍ଦ୍ର ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ |
ମୁଁ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ରରେ ମୋର ଆଧାର ଅପଡେଟ୍ କରିପାରିବି କି?keyboard_arrow_down
"ହଁ, ବାସିନ୍ଦାମାନେ ନିମ୍ନଲିଖିତ ସେବାଗୁଡିକ ପାଇଁ ଯେକୌଣସି ସୁବିଧାଜନକ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ପରିଦର୍ଶନ କରିପାରିବେ:
1. ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ
2. ସେମାନଙ୍କର ଆଧାରରେ ଯେକୌଣସି ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ତଥ୍ୟର ଅପଡେଟ୍ (ନାମ, ଠିକଣା, ଲିଙ୍ଗ, ଜନ୍ମ ତାରିଖ, ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ଆଇଡି)
3. ସେମାନଙ୍କର ଆଧାରରେ ବାୟୋମେଟ୍ରିକ୍ ତଥ୍ୟର ଅପଡେଟ୍ (ଫଟୋ, ଫିଙ୍ଗର ପ୍ରିଣ୍ଟ ଏବଂ ଆଇରିସ୍ ସ୍କାନ୍) |
4. ପିଲାମାନଙ୍କର ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ବାୟୋମେଟ୍ରିକ୍ ଅପଡେଟ୍ (5 ଏବଂ 15 ବର୍ଷ ବୟସ)
5. ଆଧାର ଡାଉନଲୋଡ୍ ଏବଂ ମୁଦ୍ରଣ କର |
ଏହି ସେବା ଭାରତର ଯେକୌଣସି ବାସିନ୍ଦା ଏବଂ ଏନଆରଆଇ ପାଇଁ ଯେକ any ଣସି ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ରରେ ଉପଲବ୍ଧ"
ମୁଁ ମୋର ନିଯୁକ୍ତିକୁ ପୁନଃ ସ୍ଥିର / ବାତିଲ କରିପାରିବି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ, ସମାନ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର / ଇମେଲ୍ ID ସହିତ (ପୂର୍ବରୁ ଦିଆଯାଇଥିବା ପରି) ନିଯୁକ୍ତି ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ କରି ଆପଣ ନିଯୁକ୍ତିକୁ ପୁନଃ ନିର୍ଦ୍ଧାରଣ କରିପାରିବେ |
ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର ପାଇଁ ସେବା ଦେୟ ଭିନ୍ନ କି?keyboard_arrow_down
"ନା, ଆଧାର ସେବା ପାଇଁ ଦେୟ ଦେଶର ସମସ୍ତ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ରରେ ସମାନ? ଏଗୁଡ଼ିକ ହେଉଛି:
Sr.No. ସେବା ମୂଲ୍ୟ
1. ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ - ମାଗଣା |
2. ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ବାୟୋମେଟ୍ରିକ୍ ଅପଡେଟ୍ - ମାଗଣା |
3. ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ (ଯେକୌଣସି ପ୍ରକାର) - Rs, ୦୦୦ ଟଙ୍କା | 50 / - (ଜିଏସ୍ଟି ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ)
4. ବାୟୋମେଟ୍ରିକ୍ ଅପଡେଟ୍ - Rs, ୦୦୦ ଟଙ୍କା | 100 / - (ଜିଏସ୍ଟି ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ)
5. ଆଧାର ଡାଉନଲୋଡ୍ ଏବଂ A4 ସିଟ୍ ଉପରେ ରଙ୍ଗ ପ୍ରିଣ୍ଟ ଆଉଟ୍ - ଆଧାର ପିଛା 30 / - (ଜିଏସ୍ଟି ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ)
ଅଧିବାସୀମାନେ ଧ୍ୟାନ ଦେଇପାରନ୍ତି ଯେ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ / ସଂଶୋଧନ / ଅପଡେଟ୍ ଫର୍ମ ପାଇଁ କୌଣସି ଅତିରିକ୍ତ ଦେୟ ନାହିଁ | ଗୋଟିଏ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଏକରୁ ଅଧିକ କ୍ଷେତ୍ରର ଅପଡେଟ୍କୁ ଗୋଟିଏ ଅପଡେଟ୍ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯାଏ | ଏହି ଦେୟଗୁଡିକ ଯେକୌଣସି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ଟ୍ୟାକ୍ସ ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରେ | UIDAI ୱେବସାଇଟରୁ ଅନ୍ଲାଇନ୍ ନିଯୁକ୍ତି ବୁକ୍ କରିବା ସମୟରେ କିମ୍ବା ASK ରେ ଉପଲବ୍ଧ ‘କ୍ୟାଶ୍ କାଉଣ୍ଟର’ରେ ବାସିନ୍ଦାମାନେ ଅନଲାଇନ୍ ପେମେଣ୍ଟ କରିପାରିବେ |
ମୁଁ ମୋର ପଞ୍ଜୀକରଣ ID ସ୍ଲିପ୍ / ଆଧାର ଚିଠି ହରାଇଛି, ସମାନ ଖୋଜିବାର କୌଣସି ଉପାୟ ଅଛି କି?keyboard_arrow_down
"ହଁ, ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଛି, ତେବେ ଆପଣ ଟ୍ୟାବର 'ଆଧାର ପାଆନ୍ତୁ' ବିଭାଗ ଅଧୀନରେ ଥିବା 'ହଜିଯାଇଥିବା କିମ୍ବା ଭୁଲିଯାଇଥିବା UID / EID' କ୍ଲିକ୍ କରି ଆପଣଙ୍କର ପଞ୍ଜୀକରଣ ID (EID) କିମ୍ବା ଆଧାର (UID) ପାଇପାରିବେ | Uidai.gov.in ୱେବସାଇଟ୍ କିମ୍ବା https://myaadhaar.uidai.gov.in/retrieve-eid-uid ରେ ଆଧାର 'ଆପଣ ପୁନରୁଦ୍ଧାର କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା EID / UID ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ତାପରେ ଆପଣଙ୍କର ନାମ ଏବଂ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ id ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ (ଯେପରି ଆଧାର ସହିତ ପଞ୍ଜିକୃତ) |
ଆପଣର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ଆଇଡିରେ ବିତରଣ କରାଯାଇଥିବା ଆପଣର EID / ଆଧାର ନମ୍ବର ପାଇବ |
ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇନାହିଁ, ତେବେ ଆପଣ ସହାୟତା କରିବାକୁ ଆପଣଙ୍କର ବିବରଣୀ ସହିତ ହେଲ୍ପଲାଇନ 1947 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି) କୁ କଲ କରିପାରିବେ। "
ମୁଁ ମୋର ପଞ୍ଜୀକରଣ ID ସ୍ଲିପ୍ / ଆଧାର ଚିଠି ହରାଇଛି, ସମାନ ଖୋଜିବାର କୌଣସି ଉପାୟ ଅଛି କି? ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟବଶତ।, ମୋ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇନାହିଁ |keyboard_arrow_down
"ଯେଉଁ ବାସିନ୍ଦାମାନେ ସେମାନଙ୍କର EID ହରାଇଛନ୍ତି, ସେମାନେ 1947 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି) କୁ କଲ କରି EID ଜାଣିପାରିବେ। CRM ଅପରେଟର ମ the ଳିକ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ ତଥ୍ୟ ସଂଗ୍ରହ କରିବେ ଏବଂ ଯଦି ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ ସୂଚନା ରେକର୍ଡରେ ମେଳ ହୁଏ, ତେବେ ଅପରେଟର EID କୁ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି ବାସିନ୍ଦା। EID ଯୋଗାଯୋଗ ହେବା ପରେ, ବାସିନ୍ଦାଙ୍କୁ 1947 କୁ କଲ କରିବାକୁ ଏବଂ EID ଯୋଗାଇ IVRS ମାଧ୍ୟମରେ ଆଧାର ପାଇବାକୁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି |
ଯଦିଓ, ଯଦି ବାସିନ୍ଦା ସଠିକ୍ ଏବଂ ସଠିକ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି ନାହିଁ, ତେବେ ସେ EID ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଆବଶ୍ୟକୀୟ ସୂଚନା ପାଇପାରିବେ ନାହିଁ |
ଯଦି ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଛି, EID ବ୍ୟବହାର କରି ବାସିନ୍ଦା ପୋର୍ଟାଲରୁ ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ / ଡାଉନଲୋଡ୍ କରିପାରିବେ | ବାସିନ୍ଦା ମଧ୍ୟ ନିକଟସ୍ଥ ଆଧାର କେନ୍ଦ୍ର ପରିଦର୍ଶନ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର EID ଏବଂ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ପ୍ରଦାନ କରି ପ୍ରିଣ୍ଟ୍ ଆଧାର ସେବା ବ୍ୟବହାର କରି ଇ-ଆଧାରର ଏକ କପି ପାଇପାରିବେ। "
ଯଦି ମୋର ପୂର୍ବ ସଂଶୋଧନ ଅନୁରୋଧ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ହୋଇଛି ତେବେ ମୋତେ ପୁନର୍ବାର ଦେୟ ଦେବାକୁ ପଡିବ କି?keyboard_arrow_down
ହଁ, ପ୍ରତ୍ୟେକ ନୂତନ ଅନୁରୋଧ ପାଇଁ ଜଣଙ୍କୁ 50 / - ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ପଡିବ |
ମୋ ଦ୍ୱାରା ବାତିଲ ହୋଇଥିବା ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ପାଇଁ ଦେୟ ଦେୟ କେବେ ଫେରସ୍ତ କରିପାରିବ?keyboard_arrow_down
ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଅନୁରୋଧ ବାତିଲ ଉପରେ, ଦେୟ ରାଶି ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଫେରସ୍ତ ହେବ ଯେଉଁଠାରୁ ଦେୟ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିଲା |
ଅନଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ସେବା ମାଧ୍ୟମରେ ମୁଁ କେଉଁ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍ କରିପାରିବି?keyboard_arrow_down
ନିମ୍ନଲିଖିତ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ ସହିତ ଅନଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ସେବା ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ନାମ (ଛୋଟ ସଂଶୋଧନ), ଠିକଣା, DoB ଏବଂ ଲିଙ୍ଗ ଅପଡେଟ୍ କରିପାରିବେ |
1. ନାମ: ଜୀବନକାଳରେ ଦୁଇଥର (ଛୋଟ ସଂଶୋଧନ କେବଳ କରାଯାଇପାରିବ)
2. ଲିଙ୍ଗ: ଜୀବନକାଳରେ ଥରେ
3. ଜନ୍ମ ତାରିଖ: ଜୀବନବ୍ୟାପୀ ଥରେ DOB ର ସ୍ଥିତି ଘୋଷିତ / ଆନୁମାନିକ ସର୍ତ୍ତ ଅନୁଯାୟୀ
ଉପରୋକ୍ତ ସୀମା ଅତିକ୍ରମ କରିଥିବା ମାମଲାଗୁଡିକ ଏକ ବ୍ୟତିକ୍ରମ ମାମଲା ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯିବ, ଯେପରି FAQs # 29/79/80/81 ରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇଛି |
ଆଧାର ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧରେ ମୁଁ ମୋ ନାମରେ କ’ଣ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିପାରିବି?keyboard_arrow_down
ଅନଲାଇନ୍ ପୋର୍ଟାଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ନାମରେ ଛୋଟ ଛୋଟ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରାଯାଇପାରିବ:
1. ବନାନ ସଂଶୋଧନ (ଉଦାହରଣ: ରୟ ଟୁ ରେ)
2. କ୍ରମ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଉଦାହରଣ: ଶିଶିର ସୁମନ ମିଶ୍ରଙ୍କୁ ସୁମନ ଶିଶିର ମିଶ୍ର)
3. ନାମ ଅଂଶ ମଧ୍ୟରେ ସ୍ଥାନ ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରିବା (ଉଦାହରଣ: ବିପିନଚନ୍ଦ୍ର ଭର୍ମା ଠାରୁ ବିପିନ ଚନ୍ଦ୍ର ଭର୍ମା)
4. ପୂର୍ଣ୍ଣ ଫର୍ମରୁ ସଂକ୍ଷିପ୍ତ ଫର୍ମ (ଉଦାହରଣ: ୟୁପି ସିଂଙ୍କୁ ଉମେଶ ପ୍ରସାଦ ସିଂ)
5. ବିବାହ ପରେ ଉପନାମ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଉଦାହରଣ: ନେହା ଶର୍ମାଙ୍କୁ ନେହା ଭର୍ମା)
ଅନ୍ୟ ସମସ୍ତ ପରିବର୍ତ୍ତନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ନିକଟସ୍ଥ ପଞ୍ଜୀକରଣ କେନ୍ଦ୍ର ପରିଦର୍ଶନ କରନ୍ତୁ। "
ମୋର ସଂଶୋଧନ ଅନୁରୋଧ ସ୍ଥିତି "ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ" ଦେଖାଉଛି; ମୁଁ ଫି ଫେରସ୍ତ ପାଇବି କି?keyboard_arrow_down
ଅନୁରୋଧ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ପରେ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ଫି ଫେରସ୍ତ କରିବାର କୌଣସି ବ୍ୟବସ୍ଥା ନାହିଁ, ଏହା ଗ୍ରହଣୀୟ କିମ୍ବା ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ |
ଅବୈଧ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ ପାଇଁ ମୋର ସଂଶୋଧନ ଅନୁରୋଧ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ହେଲା | ଏହାର ଅର୍ଥ କ’ଣ?keyboard_arrow_down
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ପାଇଁ ଅପଲୋଡ୍ ହୋଇଥିବା ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ହେବା ଉଚିତ:
1-UIDAI ୱେବସାଇଟ୍ (https://uidai.gov.in/images/commdoc/valid_documents_list.pdf) ରେ ଉପଲବ୍ଧ ଭେରିଫିକେସନ୍ ପାଇଁ ଗ୍ରହଣୀୟ ସହାୟତା ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟଗୁଡିକର ତାଲିକା ଅନୁଯାୟୀ ଏକ ବ id ଧ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ |
- ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ନାମରେ |
3- ପ୍ରତିଛବି ଅପଲୋଡ୍ କ୍ଷେତ୍ରରେ ମୂଳ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟର ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଏବଂ ରଙ୍ଗୀନ ସ୍କାନ୍,
ଆପଣ ଏକ ନୂତନ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ସୃଷ୍ଟି କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଦୟାକରି ଉପରୋକ୍ତ ପଏଣ୍ଟଗୁଡିକ ଯାଞ୍ଚ ଏବଂ ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ | "
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ମାଗିବାବେଳେ ମୋ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହେବା ଆବଶ୍ୟକ କି?keyboard_arrow_down
ହଁ, ଅନଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ସେବା ବ୍ୟବହାର କରିବା ପାଇଁ, ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜିକୃତ ହେବା ଜରୁରୀ | ଯଦି ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଆଧାରରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇନାହିଁ, ତେବେ ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇଥିବା ଅପଡେଟ୍ ପାଇଁ ଆପଣ ନିକଟସ୍ଥ ଆଧାର ସେବା କେନ୍ଦ୍ର / ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ଅପଡେଟ୍ କେନ୍ଦ୍ର ପରିଦର୍ଶନ କରିପାରିବେ |
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ପାଇଁ ପରିମାଣ ₹ 50 ଫେରସ୍ତ ହେବ କି?keyboard_arrow_down
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଫି ₹ 50 / - (କେବଳ ପଚାଶ ଟଙ୍କା) ଫେରସ୍ତ ହୋଇନଥାଏ |
କେତେ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ସମାପ୍ତ ହୁଏ?keyboard_arrow_down
ସାଧାରଣତଃ, ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧର 90% 30 ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ସମାପ୍ତ ହୋଇଥାଏ | ତଥାପି, UIDAI ବାସିନ୍ଦାଙ୍କ ଅନୁରୋଧକୁ ଅଧିକ ପ୍ରାଧାନ୍ୟ ଦେଇଥାଏ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କର ଅନୁରୋଧ ମଧ୍ୟ କିଛି ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ସମାପ୍ତ ହୋଇପାରିବ | FAQ 2 ଅଧୀନରେ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରାଯାଇଥିବା ପରି, ଆପଣ myaadhaar.uidai.gov.in ପରିଦର୍ଶନ କରି ଅନୁରୋଧର ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରିପାରିବେ |
ମୁଁ ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ବାତିଲ୍ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି |keyboard_arrow_down
ହଁ, ଯଦି ଅନୁରୋଧ ସହିତ ବାତିଲ ବଟନ୍ ଦୃଶ୍ୟମାନ ହୁଏ ତେବେ ଆପଣ myAadhaar ଡ୍ୟାସବୋର୍ଡରୁ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧକୁ ବାତିଲ କରିପାରିବେ | ଯଦି ଅନୁରୋଧ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ଅନୁରୋଧ ଅଧୀନରେ ଅଛି ବାତିଲ ହୋଇପାରିବ ନାହିଁ |
ମୁଁ ମୋର ଆଧାରରେ ଜନ୍ମ ତାରିଖକୁ ଥରେ ଅପଡେଟ୍ କରିସାରିଛି | ମୁଁ ଏହାକୁ ଅପଡେଟ୍ / ସଂଶୋଧନ କରିପାରିବି କି?keyboard_arrow_down
ହଁ ବ୍ୟତିକ୍ରମ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର DOB ଅପଡେଟ୍ / ସଠିକ୍ ପାଇପାରିବେ | ଏଥିପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ ନିକଟସ୍ଥ ଆଧାର ପଞ୍ଜୀକରଣ କେନ୍ଦ୍ର ମାଧ୍ୟମରେ ଏକ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ବଢ଼ାଇବାକୁ ପଡିବ ଏବଂ ବ୍ୟତିକ୍ରମ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ପ୍ରଣାଳୀରେ ଅନୁରୋଧକୁ ବିଚାର କରିବା ପାଇଁ ଇମେଲ / ଚିଠି ମାଧ୍ୟମରେ UIDAI RO ନିକଟକୁ ଯିବାକୁ ପଡିବ | ପ୍ରାଧିକୃତ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଯତ୍ନଶୀଳ ହେବା ପରେ ଅନୁରୋଧ ଅନୁମୋଦନ / ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ହେବ |
ମୁଁ କିପରି ମୋ ବାପାଙ୍କ / ସ୍ୱାମୀଙ୍କ ନାମ ମୋ ଠିକଣାରେ ଯୋଡିବି?keyboard_arrow_down
ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧରେ ମର୍ଫତ (କେୟାର ଅଫ୍) ଫିଲ୍ଡ ବ୍ୟବହାର କରି ଠିକଣା ପାଇଁ ପିତା / ସ୍ୱାମୀ ନାମ ଯୋଗ କରାଯାଇପାରିବ |
ସମ୍ପର୍କ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ଆଧାରରେ ଠିକଣା କ୍ଷେତ୍ରର ଏକ ଅଂଶ | ଏହାକୁ ମର୍ଫତ (କେୟାର ଅଫ୍) ରେ ମାନକ କରାଯାଇଛି | ଏହାକୁ ପୂରଣ କରିବା ଇଚ୍ଛାଧୀନ ଅଟେ। "
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ କ୍ଷେତ୍ରରେ ମୁଁ କିପରି ମୋର ସହାୟକ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ଦାଖଲ କରିପାରିବି?keyboard_arrow_down
ନିମ୍ନଲିଖିତ ଭାବରେ ଆପଣଙ୍କୁ ମୂଳ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟର ରଙ୍ଗ ସ୍କାନ୍ ଅପଲୋଡ୍ କରିବାକୁ ପଡିବ:
1. ନାମ ପାଇଁ: ପ୍ରୁଫ୍ ଅଫ୍ ଆଇଡେଣ୍ଟିଟି (PoI) ର ସ୍କାନ୍ ହୋଇଥିବା କପି |
2. ଜନ୍ମ ତାରିଖ ପାଇଁ: ଜନ୍ମ ତାରିଖ (PoB) ର ପ୍ରୁଫ୍ ର ସ୍କାନ୍ ହୋଇଥିବା କପି |
3. ଠିକଣା ପାଇଁ: ପ୍ରୁଫ୍ ଅଫ୍ ଠିକଣା (PoA) ର ସ୍କାନ୍ ହୋଇଥିବା କପି |
PoI, PoA, PoB ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ଆବେଦନକାରୀଙ୍କ ନାମରେ ବୈଧ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ତାଲିକା ଅନୁଯାୟୀ ହେବା ଉଚିତ୍ |
ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧର ସ୍ଥିତି ମୁଁ କିପରି ଜାଣିବି?keyboard_arrow_down
ନିମ୍ନଲିଖିତ ଭାବରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ଅନଲାଇନ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧର ସ୍ଥିତି ଜାଣିପାରିବେ: 1. ସଂପୃକ୍ତ ଆଧାର ବିବରଣୀ ସହିତ myAadhaar ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣ ପୃଷ୍ଠାର ନିମ୍ନରେ ଉପଲବ୍ଧ ପ୍ରଗତି ସ୍ଥିତି ଦଣ୍ଡ ଦେଖିପାରିବେ |
2. ଆପଣ MyAadhaar ଅନ୍ତର୍ଗତ UIDAI ୱେବସାଇଟରେ 'ଆଧାର ଅପଡେଟ୍ ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ' ବିକଳ୍ପ ଚୟନ କରି ଅପଡେଟ୍ ଯାଞ୍ଚ କରିପାରିବେ | ଲିଙ୍କ୍: https://myaadhaar.uidai.gov.in/CheckAadhaarStatus "
ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ସମୟରେ ଅନଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ଯାଞ୍ଚ ହୁଏ କି?keyboard_arrow_down
"ହଁ, ଗୁଣାତ୍ମକ ଚେକ୍ ଅପରେଟରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ସମୟରେ ଅନ୍ଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ଯାଞ୍ଚ କରାଯାଇଥାଏ। ଏହି ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ, ଅପଲୋଡ୍ ହୋଇଥିବା ସହାୟକ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ ବିରୁଦ୍ଧରେ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ ତଥ୍ୟ ଯାଞ୍ଚ କରାଯିବ। ଯଦି କୌଣସି ମେଳ ଖାଉ ନାହିଁ / ଅବୈଧ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ ଅଛି, ତେବେ ଅନୁରୋଧ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ରହିଛି।
UIDAI ୱେବସାଇଟ୍ (https://uidai.gov.in/images/commdoc/valid_documents_list.pdf) ରେ ଉପଲବ୍ଧ ଯାଞ୍ଚ ପାଇଁ ଗ୍ରହଣୀୟ ସମର୍ଥନ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟଗୁଡିକର ତାଲିକା |
"
ନାମ ଅନଲାଇନରେ ଅପଡେଟ୍ ହୋଇପାରିବ କି?keyboard_arrow_down
ନିମ୍ନଲିଖିତ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ ସହିତ ଅନଲାଇନ୍ ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଅପଡେଟ୍ ସେବା ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ନାମ (ଛୋଟ ସଂଶୋଧନ) ଅପଡେଟ୍ କରିପାରିବେ |
ନାମ ଅପଡେଟ୍: ଜୀବନକାଳରେ ଦୁଇଥର ଅନୁମତି ଦିଆଯାଇଛି (ଛୋଟ ସଂଶୋଧନ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ)
ସୀମା ଅତିକ୍ରମ କରିଥିବା ମାମଲାଗୁଡିକ ଏକ ବ୍ୟତିକ୍ରମ ମାମଲା ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯିବ | ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ବାସିନ୍ଦା ଆଧାର କେନ୍ଦ୍ରରେ ଏକ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁରୋଧ ରଖିପାରିବେ ଏବଂ ତା’ପରେ ଅପଡେଟ୍ ଅନୁମୋଦନ ପାଇଁ UIDAI ର ସମ୍ପୃକ୍ତ ଆଞ୍ଚଳିକ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ ନିକଟକୁ ଯାଇପାରିବେ | ପ୍ରାଧିକୃତ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଯତ୍ନଶୀଳ ହେବା ପରେ ଅନୁରୋଧ ଅନୁମୋଦନ / ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ହେବ |
UIDAI ଆଞ୍ଚଳିକ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟଗୁଡ଼ିକର ବିବରଣୀ ଏଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ:
https://uidai.gov.in/contact-support/contact-directory/regional-offices.html "
ମୋର SRN / URN ବିପକ୍ଷରେ, ମୁଁ ବିଫଳ ପେମେଣ୍ଟ ଭାବରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ସ୍ଥିତି ଦେଖୁଛି |keyboard_arrow_down
ଯଦି ଅନୁରୋଧର ସ୍ଥିତି ବିଫଳ ପେମେଣ୍ଟ ଭାବରେ ଦେଖାଯାଏ, ଏହାର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଆପଣର ଦେୟ ବିଚାରାଧୀନ ଅଛି | ଦୟାକରି ପୁନଃ କାର୍ଯ୍ୟ ବିକଳ୍ପ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଦେୟ ଦିଅନ୍ତୁ | ଟିପନ୍ତୁ: ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବା ପାଇଁ ବ୍ୟାକ୍ ବଟନ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ଅନୁରୋଧକୁ ସମୀକ୍ଷା କରିପାରିବେ କିମ୍ବା ଦେୟ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ପାଇଁ କେବଳ 'ପେମେଣ୍ଟ୍' କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |